dag 15: detta upprör mig

tar igen mig med alla dom dära dagarna haha!
men nått som upprör mig är människor som inte kan visa respekt, sånna som alltid ska ha störst plats ,
dom som tror dom är mer värda än andra bara för dom är snyggare, äldre, & känner sig bättre.
jag hatar verkligen sånna människor. varför ska alla andra ha respekt för dom om dom inte ens bryr sig om folket som tvingas leva runt dom?
världen är ibland liten, & ännu mindre blir den när folk tar åt sig mer plats en vad dom förtjänar

& sånna människor som trycker ner o stämplar andra för att själv känna sig bättre, vem mår bra av det?

no one is perfect, but at the end of the day, who is?


Kommentarer
Postat av: alice

Grymt bra sagt! Stämmer precis :)

2010-12-29 @ 18:19:12
URL: http://alicestyle.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0