dag 1: presentera mig själv

jag heter sofia anette broman. HAHA!
är 13 år & föddes den 26 mars 1997.
jag bor i fuucking linköping på en skola som heter nya munken , & går i 7:nde klass , 7D.
bor på två ställen för att mina föräldrar är skillda, & har många vänner & även en häst.
Jag är nog inte den "lugnaste" personen, älskar att leva livet & att skämma ut mig helt totaly!
vet inte riktigt vad jag ska säga, men min vanligaste tanke är typ "eh.. det tar vi sen"
& jag tänker alltid, lev livet, vi lever förfan bara en gång!
jag är förresten 173,5 cm lång! & vissa tror jag är äldre & jag är väldigt snäll faktist, bryr mig om andra & är absolut inte självisk, hatar sånna människor.. men om nån är taskig eller beter sig idiotisk är jag nog djävulens barn, he-he.
& om ni vill veta nått mer så får ni fråga :D

Kommentarer
Postat av: sara

Har du haft sex? :D isåfall var det skönt första gången? :)

tacksam för svar,du behöver inte svara om du inte vill.älskar dn blogg iaf .

2010-12-18 @ 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0